Zakres działań Zakres działań

Do zadań Sekcji Zakupów należy w szczególności: Do zadań Sekcji Zakupów należy w szczególności:

 

  1. prowadzenie rozeznania o producentach, hurtowniach zamawianych towarów;
  1. sporządzanie i składanie, na zlecenie kierowników jednostek UJ, wniosków wraz z załącznikiem ilościowo-wartościowym do Działu Zamówień Publicznych o uruchomienie postępowania o udzielenie zamówienia na sukcesywne dostawy i usługi;
  1. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia oraz załączników do SIWZ (sukcesywne dostawy);
  1. dokonywanie bieżących zakupów materiałów dla jednostek UJ na podstawie umów o sukcesywne dostawy
  1. realizowanie zakupów materiałów i usług do wartości nieprzekraczającej kwoty wymienionej wart. 4 pkt 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych, na zlecenie jednostek UJ;
  1. załatwianie reklamacji jakościowych zrealizowanych zakupów;
  1. przygotowywanie i wysyłanie zamówień do dostawców z wykorzystaniem modułu SAP MM;
  1. prowadzenie korespondencji związanej z realizacją  negocjowanie cen terminów innych warunków z kluczowymi kontrahentami;
  1. kontrola prawidłowości składanych zamówień i realizowanych zakupów;
  1. weryfikacja faktur dotyczących bieżących zakupów pod kątem zgodności ze złożonym zamówieniem i umową;
  1. kontrola stanu realizacji zawartych umów;
  1. rejestracja umów przetargowych w module SAP MM;
  1. prowadzenie bazy danych Indeksów Materiałowych;
  1. prowadzenie ewidencji ilościowo-wartościowej zakupionych materiałów i usług;
  1. udzielanie zainteresowanym jednostkom informacji o możliwościach zakupu sprzętu i materiałów, cenach ilościowych dotyczących zamówień handlowych